Födelsedags firande idag :)

Godmorgon!
Igår kväll kom Robin hit, jag sov tyvärr när han kom. Idag ska vi fira Robin, Liina och mig. Robin fyllde ju år för 1 vecka sedan, jag fyller 22 år om 3 dagar och Liina fyller den 18 maj. Vi firar idag för att robin inte kan komma hit när Liina fyller år eftersom att det är på en vardag. Så det blir idag och jag tror att det kan bli riktitg roligt.

Igår var jag och kollade på en lägenhet här i närheten av mamma. Lägenheten var verkligen jättefin och mysig. Jag hoppas verkligen att jag har turen att få den, det skulle verkligen vara roligt. Men det är många som sökt den och jag kan bara hoppas att eskilstuna kommunfastiheter tycker att jag är mest lämplig. Det enda som är lite läskigt med lägenheten är att det är en gamal gubbe som just dött där. Det är lite skrämmande, eftersom att jag tror på spöken och andar. Så jag kommer lätt kunna känna av honom, jag kan bara hoppas på att han var en snäll och trevlig man, då kan jag lättare acceptera hans ande om den skulle dyka upp.

Om 3 dagar fyller jag 22 år!! jag börjar verkligen bli gamal nu!:(


Kommentarer
Postat av: Yuna

skaffa salvia och rena lägenheten innan du flyttar in

2010-05-02 @ 11:13:27
URL: http://canyouseethepanic.blogg.se/

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner