Fint besök från Gotland

Idag har det vart en trevlig dag, fullt hus. Moffa och Noomie (moffas sambo)kom idag vid 15-tiden. Vi har haft ganska trevligt med mycket snack om minnen och saker som händer i livet nu. Jag träffade dem sist för 1 år sen, så det var verkligen kul att få träffa dem igen. Funderar på att åka till Gotland, men jag måste ha kattvakt då. Så att åka till dem kommer nog ta ett bra tag. För ett tag sen gick dem härifrån till sin husbil på campet, det känns väldigt tomt här hemma nu och det känns ganska deprimerade att dem gick. ville ha kvar dem här längre, men jag förstår att dem ville gå nu eftersom att dem ska resa 35 mil imorgon till min moster,kusin och morbror.


Kommentarer
Postat av: MATILDA

Jadå =)

2010-05-26 @ 16:12:19
URL: http://matildays.blogg.se/
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

sv aktivitesersättning hos försäkringskassan kommer jag inte få eftersom jag får A-kassa och inte är sjukskriven. min pojkvän får det (aktivitesersättning hos försäkringskassan dvs ), 3000 i månaden, så det är inga pengar över att försörja mig med direkt...



Sjukresor får jag faktiskt, det är ganska skönt :)

2010-05-26 @ 16:29:07
URL: http://tjelsi.com

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner