Dagens agenda

Idag kommer jag och Jenny göra oss fina och gå ut i skogbrynet. Där kommer vi ta massor med vackra kort på oss, vi har inga fina bilder på hur vi ser ut nu. Vi vill även göra om våra headrar på våra bloggar och vill ha massa med fina kort som är uppdaterade. Det kommer bli roligt att komma iväg och göra någonting roligt.

Mamma börjar tjata om att vi alla ska till Vilsta. Det är ett ställe där det finns hästar, vatten och massa annat trams. Liina behöver få komma ut och röra på sig och hon tycker ju om hästar och djur, så det passar perfekt. Vädret är vackert och varmt så det passar perfekt. Vi kommer ta med oss dricka och kakor och ha som en liten mini picknick. Jag hoppas att det går bra med alla dessa pollen, hästar och höpollen.

Idag kanske dem ringer om lägenheten och berättar för mig om det kommer lägga golvet i lägenheten innan jag flyttar in. Jag hoppas att dem har tid, annars har jag ett BIG PROBLEM!!!
Imorgon hämtar jag nycklarna och om 5 dagar flyttar jag in!! Im so happy!

bad girl

 

Kommentarer
Postat av: simone

Vilken snygg hårfärg du har!

2010-05-31 @ 17:07:40
URL: http://fattybom.se
Postat av: V e v v e A n d e r s s o n ♥

diggar din hårfärg! :)



sv; hehe visst är den, love it :D

2010-05-31 @ 17:53:08
URL: http://vevvz.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tack ska du ha!

Använder ett program som fixar bilderna lite gammaldax.

2010-05-31 @ 19:30:29
URL: http://jjessicita.blogg.se/

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner