Arg syster

Jag och Jenny har precis kommit hem ifrån stan. Det var riktigt trevligt, men jag är nu fattig. Mitt shoppoholik problem har kommit igång igen och jag är nu ganska fattig. Men jag fick iallfall all medicin jag behöver och jag hittade två helt underbara klänningar. Så jag är nöjd och jag kan vara lite finare imorgon när jag fyller.

Jag kan inte fatta att imorgon så är det 22 år sen jag föddes, tänk hur fort åren går.

Liina är just nu på världens sämsta humör, hon gnäller och skriker hela tiden. Ingenting är bra för henne, hon vill ha saker men så fort hon får det så vill hon inte ha. Sen när man tar bort saken så blir hon hysterisk och ska ha igen. Helt enkelt hon är skit jobbig och man önskar ibland att hon var stum. Men hon är ju snart 3 år och trotsar som fan. Mn sanningen är ju den att hon är bortskämd av mamma, hon har inga regler att följa hon får alltid som hon vill. Mamma säger en sak, Liina tjatar och mamma ger sig. Så hon tror att hon är en prinsessa och kan göra precis som hon vill. Det är verkligen skit jobbigt. Men det är så det är och alltid vart.

Kommentarer
Postat av: matilda

Har bara fått en massa pengar, present kort, smink, böcker och så :D

2010-05-03 @ 17:12:07
URL: http://matildays.blogg.se/
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

Jag är själv en shopoholic, fast mest online.

Lägger bud på saker jag inte passar i eller som är för små i storlekarna. jag tänker att jag NÅN GÅNG kommer att komma i dom... -_-'

2010-05-03 @ 17:48:56
URL: http://tjelsi.com

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner