WHY??

Varför går allt åt helvete, när allt jag vill är att NÅGONTING ska gå bra??

Fick just veta att till sommaren måste jag sluta i färdighetsgruppen, eftersom att det bara är två rundor. Sen ska man bara få gå till C för terapi och lära sig använda färdigheterna på ett annat plan. Fan, jag kommer aldrig klara att inte få gå till gruppen varje torsdag, jag kommer gå under av känslor och sorg. Gråter som fan och det gör så jävla ont inuti.
Det räker nu med skit, jag kan inte ta mer nu utan att bli helt kajko igen och jag vill inte må så dåligt igen.
Mitt hjärta blöder och mina tankar på att sluta redan nu är starka, men inte så smarta. o ja, jag vet det!!!

Jag ska fan inte äta mera idag, jag förtjännar ingen mat....jag är så ful och äcklig iallfall...jag som är ett fetto behöver verkligen ingen mat, det är bara att ta av reserverna som lagras runt mitt skal.

vi har inte fått något jävla svar än ang lägenheten, jag vill veta nu, så att vi kan börja planera lite iallfall.

Men därimot var en snubbe här hos mig och skulle besikta dörrar och väggar...2 månader innan man flyttar, så jävla seriöst?! Men som tur var så var jag inte hemma så att han behövde inte komma in i vårt kaos, utan kommer på måndag istället. Men vad fan, vi kommer säkert inte orka städa tills dess. Så jag lär väl få ett o annat på mig som måste åtgärdas fast jag inte ens har gjort något. Det ser ju ut som hundra atombomber har exploderat här hemma och igen har den psykiska orken att ta itu med detta, för vi lär bryta samman.

O sen måste vi in till apoteket idag med för att hämta ut mediciner, men ingen av oss har lust att gå ut och beblanda oss med människor. jag lär få panik, när jag mår såhär.

Aja, ska väl ta mig i kragen och vandra till soffan eller sängen och böla i några timmar och sen sova bort resten av mitt liv.


Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner