Till dig..

Så nu är jag hemma igen och ALLT, då menar jag ALLT..VAR förstört.
Om Mirakel hade skadat sig så skulle jag fan tagit dit liv..fuck off bitch!
Imorgon ska jag ringa ann på hsb och säga upp min del av lägenheten.
Jag ska bo ett tag med Emil, sen får vi se vart framtiden tar mig.
Men det är så det är nu iallfall..

Kat: det är en sak att du slänger sönder alla dina saker i dit rum..meN
LÅT FÖR FAN BLI MINA SAKER JÄVLA SVIN!
Du har gått för långt nu..det är inte dina regler som gäller..det är inte bara du som styr.
Det borde du fatta...att du inte kan betee dig som en idiot och sen kräva att andra ska förlåta dig
och älska..livet funkar inte så! väx upp och betee dig som 20 och inte 2.
Detta med sminket i min säng...hahaha! OMOGET!!!
Vår vänskap är slut..du har ingen kärlek, förlåtelse att hämta hos mig mer.
Jag har förstått hur jag behandla emil nu, du behandlar mig lika idiotiskt!
Det är du som gör om verkligheten för att den inte ska göra lika ont..
men du har förstört detta nu..ditt liv, dina handlingar och dina konsekvenser.
Vi har inget mer att snacka om..jag har förklarat nu för dig..om du inte fattar detta
så synd för dig..du kommer kanske aldrig fatta eller så kommer det en dag då du vaknar upp
och inser allt..precis som jag har gjort nu..du är för sjuk för mig..
Och jag har inte sagt någonsin att du är en hora eller annat trams du har fått för dig att jag sagt.
Men förvränger du allt så är det väl så för dig..
men sanningen har iallfall inte du än..du har inte kommit ditt jag kommit i livet.
Jag vill inte leva som du gör..jag vill lugna ner mig och skapa familj.
Du kan supa och knulla hur mkt du vill med Mogge det skiter jag i.
För att du kommer inte finna mening med något eller någon fören du växer.
Have a nice life!

Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner