the story about a litle girl

Jag ska nu berätta en liten historia om mitt liv.
Jag föddes en dag ibörjan på maj år 1988 och fick namnet Jessica.
När jag var två år fick jag min syster Jenny och mina andra syskon föddes under åren.
Vid sex års ålder flyttade mamma och vi barn till en man vid namn Lars.
Allting började bra och det var lugnt och skönt.
En dag braka helvetet löss och flera år av fysisk och psykisk misshandel inledes.
Jag hamnade snabbt hos min moster, då min mamma inte orkade med mig längre..
Efter drygt 2 år hos henne fick jag nog och bestämmde mig för att flytta..
Soc placerade mig i ett familjehem ute på landet i Stallarholmen..
3 år av våld och psykiskt dåligt mående blandat med skratt och kärlek med vännerna.
En dag försökte jag ta mitt liv genom att ta fem alvedon och mitt självskadebetende började.
Jag skar mig mig varje dag och önskade att få dö, jag ville dö. Jag orkade inte längre.
Soc flyttade mig till ett annat familjehem i Eskilstuna, där jag trivdes väldigt bra.
Jag mådde allt sämre. Åt inte,sov inte. Jag skar mig varje dag och tränade tills min kropp inte orkade leva längre.
Jag började gymnasiet på hösten 04 och pressen att vara bäst fick mig på fall.
Jag var nu väldigt "känd" inom psykiatrin och gick varje vecka till en terapeft och började mitt liv med meds.
En dag tog jag sprit och asperin och svallde, jag fick åka in på sjukhuset och blev inlagd i 1 vecka.
Mitt mående förvärades och jag började höra röster, kände lukter och såg ögon överallt.
Min mamma hade läst min dagbok och jag blev inkörd igen till bup, där jag blev kvar i 1 månad.
Denna månad var full med självskador och självmordsförsök. Jag ville dö.
Soc placerade mig på ett behandlingshem i Sthlm, där blev jag kvar i 2 år.
En dag kom en tjej till behandlingshemmet. En ung smal tjej.
Hennes ögon skrek av smärta, men det var någonting med henne jag ville veta mer om.
Vi blev bästa vänner på kort tid och började härja runt på hemmet.
Tjejens namn var Karin och hon hade samma terapeft som mig, vi hade så mkt gemensamt.
Det är här min historia börjar.

Jag och Karin på mitt rum på gio. Hon var min älskade ängel.
Vi gjorde allt dumt ihop och älskade varandra så mkt.
Efter ett halvår flyttade hon tillbaka till sin pappa och tomrummet efter henne gapade.
Jag gjorde självmordsförsök och ville dö.
När jag kom hem från sjukhuset så hade en ny tjej flyttat in.
Vi blev snabbt vänner och började hitta på bus ihop, som vi fick skit för.
Hennes namn är Anna, men kallas Lill-bögen.
Efter ett halvår flyttade jag ut och började ett nytt liv i E-tuna.
Jag åkte ut och in på psyket. Jag försökte ta mitt liv flera gånger.
Allt jag ville var att komma tillbax till beh.hemmet eller dö.
Min syter var den enda som ville besöka mig när det var som värst och jag låg på avdelningar.
jag.
Jag hamnade sedan i ett nytt familjehem, långt bort i ödemarken..
Jag blev utslängd efter 10 dagar, då en tjej där påstog att jag hade hotat henne med kniv.
Efter 1 vecka placerade soc mig i ett hem i Strängnäs, där jag trivdes väldigt bra.
Jag mådde skit dåligt och fick göra en utredning, vilket ledde till att jag fick diagnosen
borderline personlighetsstörning.
Jag började i en behandling DBT.
En dag flyttade det in en ny tjej i familjehemmet vid namn Ellen.
Jag avskyde Ellen ibörjan och gjorde allt för att inte vara hemma.
Vi blev bästa vänner och stöttade varandra i allting.
Jag fick nya vänner via internet, som jag sedan träffade.
Vi bleb goda vänner och älskade varandra.
Första bilden är jag och sanna, vi slutade umgås ganska fort.
Andra bilden är Yuna, vi älskar varandra fortfarande och är och kommer alltid vara änglasystrar.
En kväll fick jag ett samtal av min syster där hon sa att vi hade fått en syster.
Jag blev helst förstörd och mådde skit dåligt över det.
Dagen därpå åkte jag till bb för att se min syster med egna ögon..
Jag hade blivit storasyster för 5 gången. Min syter fick namnet Evelina, men kallas Liina.
Mina två småsyskon Emelie och Kevin, kom en dag på besök.
Mamma ville så gärna ta ett kort på oss alla.
Här är ett kort på alla syskonen, mig och mamma.
Jag flyttade in hos Emil.
Vi skaffade två små kissepojkar. Mirakel och Kaos.

Jag började umgås med Karin igen och nästan varje dag under sommaren festade vi. Vi var ständigt fulla eller bakis.

Jag och Mirakel flyttade till hösten in i en egen lägenhet i Åkers styckebruk.
Efter ett tag skaffade jag mig en till kisse, en tös som fick namnet Celine.
Julen det året firade jag hos mamma. Liina kom på en bra idee, att slå in sig själv.
Jenny fyllde 18 år och vi började gå ut på krogen ihop.
Karin flyttade in hos mig och vi fick vår kärlek tillbax.
Vårt festande tycktes aldrig ta slut. En dag bestämmde vi hos för att flytta ihop i en 3;a inne i strängnäs.

Jag bestämmde mig för att skaffa en hund, här var min kille 1 dag gamal.


Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner