Tankestormar

Den här veckan är riktig tuff och jag hoppas att jag orkar ta mig igenom den. Veckan består knappt av några möten eller pluggande, men veckan är tuff mot mitt psyke. Jag sover knappt, kan inte äta, har ständit ångest näst intill panik och jag har så fruktansvärt ont i hjärtat hela tiden. Jag tror att kompon med att blanda Concerta och p-piller inte var det bästa..men jag tycker att det är märkligt eftersom att det inte står någonstans att dessa läkemedel ska påverka varandra. det är väl min kropp som är överkänslig mot mediciner som vanlig ordning.

Idag ska jag iväg till arbetsterapeuten, vi ha ett avstämmningsmöte och planera fortsättning. jag börjar ärligt talat gilla den manen som jag har där, han är snäll som en teddybjörn..vilket i sig kan vara dåligt eftersom att då kan jag köra över honom. Men jag har bett honom om att vara hårdare och mer konsekvent mot mig. Jag har ju lovat Carina att inte köra över honom, så jag var tvungen att ändra på hans snällhet. Men jag tycker om honom, han har tillomed sagt att jag får prata med honom som terapi sen när Carina och jag avslutar. för jag råkade få ur mig hur allting känns och hur jag tror att allting kommer bli när DBTn tar slut och han sa att han skulle hjälpa mig mkt om jag ville det. Jag blev grymt förvånnad, men blev även glad och ser konstigt nog fram emot att fortsätta gå till honom.


Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner