Suger and my love

Idag är det dagen före soc, KBT teamet och Anki försvinner, fan vad det ska bli helt underbart. Jag kommer bli en vacker fri själ. Im happy!
Så idag blir det att diska, fast jag igentligen inte alls orkar bry mig om berget i diskhon. Men men ....

Jag och Kat har blivit jourhem till hemlösa förvildade katter, vi kommer ta emot den första missen när vi flyttat. Det ska bli kul och även krävande att få missarna att bli tama, innan de får flytta till sin riktiga familj. Men men... vi får ju inte ta emot människor så då blir det att visa kärlek och ge kärlek och omvårdnad till de dåligt mående missarna...men men...

Imorgon ska vi ringa till HSB och fråga om lägenheten, när de tror att det kan vara klart med tapeter och golvet. För vi börjar bli väldigt otåliga här hemma och irrationen kommer ut mer än vad vi hade förväntat oss. Vi vill börja packa ner saker, iallfall tömma Kats lägenhet och städa ur den, så nån kan flytta in där. Den står ju iallfall tom. Vi vill börja planera flytten snart så att vi vet vad som händer den dagen då flyttlaset går. Det kommer bli så otroligt skönt när vi får skriva under vårt kontrakt, på våran alldelel egna 3:a. Im happy then!

Fan, när ska våren komma till Sverige är så jävla trött på vädret. Här om dagen satt jag o Kat ute på gungerna i solskenet och värmen och rökte en cigg, helt underbart. Fåglarna kvittrade och vi trodde att det skulle bli vår nu. Vi satt ute på balkongen i solen och käka glass.
Men men... nu har det snöat i typ 24 timmar, så vi är insnöade och det är vinterkyla ute och blåser som fan. Är så less på vintern nu, vill ha värme, sol och grönska med fåglar som kvittrar i trädkronorna. så jag o Kat kan ta oss en picknick här i åker, med gott mat och öl. Bara sitta och njuta av sol och värmen, i väntan på sommaren då vi kan sitta och supa nere vid vattnet och ta våra nattliga bad. eller bara sitta o sola på vår stora balkong eller sitta där på kvällen och mysa vid solnedgången och röka vattenpipa med äppeltobak och dricka varsit glas vin. Fan, helt jävla underbart. Längtar så in i helvete. Sen till festivalerna i sommar som vi planerar att åka på, bara ta några dagar och lyssna på bra musik och supa dygnet runt i både solsken och regn. Leva det simpla livet i tältet, bada i skön. bara ha det bra och njuta av sommaren och varandras sällskap med eller utan djur.

I slutet på Juni så kommer jag hämta min valp Chaspian, han är inte född än, men kommer föddas i mitten på mars. Det ska bli så jävla härligt med en egen vovve. Jag vet ju också att det blir en bra uppfödare, Rakel är uppföd hos dem. Men hunden jag ska ha är inte släkt med Rakel, vi vill ju så småningom ha söta små gulliga valpar som piper och bajsar på sig. Även Celine ska vi para så småningom, så vi får erfarenhet av gulliga små nyfödda missar. Vi kommer bli världens gulligaste familj någonsin. im happy!

Just det, jag har ett ragg på Helgon, hehe...fan va roligt det är. Jag får känna mig uppskattad igen. o det bästa är att det är en tjej. Jag har fått nog av män för tillfället. Så jag hoppas långt inne att det blir något mellan oss. men men....

Ska ta och käka frukost nu och ta en cigg och titta på TV eller snacka lite med Kat.



Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner