Sovande Zoombie

Jaha, om drygt 2 timmar blir det att rusa till tvättstugan och tvätta alla äckliga kläder. Det kommer bli lite skoj och se om tvättmedlet räcker till alla maskiner.
Fan, hatar verkligen att tvätta det är så jävla tråkigt men tyvärr så behövande.

Jag känner mig som en sovande zombie, är helt jävla vimmelkantig. Tror det kan bero på att frukost inte har fått förtäras än.
ska väl rosta lite bröd och ha god skinka på och ett härligt glas med mango proviva. Mumma!

Jag och Kat ska åka in till stan idag för att hämta ut mediciner och jordgubbsvin, hoppas vi hinner det innan allt hinner stänga. Det tar ju sin lilla tid att ta sig in till Strängnäs. Tvi, för att bo i en håla som Åker!
Men detta hat mot Åker är snart över, det är bara en månad kvar innan vi flyttar in till stan. Fan, va skönt!

Tvi, kom just på att vi måste städa lägenheten också, det ser ut som en atombomb har smällt ungefär 30 gånger, hehe!
Hatar när allt är upp o ner, man kommer fan inte fram någonstans. Men vi har helt enkelt för mkt saker för en stor tvåa!!
Eller det kanske är lägenheten som är för liten för oss.

Ska nu vandra in i vardagsrummet och tända en cigg medans jag tittar på mitt älskade Bolibompa!!
Ja, jag vet att jag är 20 år, men mitt sinne är bara rena barnet.
Just nu är det något fint avsnitt av Pingu, fan helt underbart morgonprogram för en avstängd hjärna på burk.


Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner