Solemiro

Jävla HSB, de skulle ju ringa idag, men självklart har de inte gjort det...jag håller på att gå under.
Jag vill veta när vi flyttar och börja planera nu, det är bara 29 jävla dagar kvar tills flytten..jag känner att det börjar bli stressigt.
Det är fan två lägenheter att packa och städa, det känns som tiden är knap, det kommer ta en evighet att städa ur min lägenhet och jag vill börja snart.
Jag vill skriva det jävla kontraktet nu, så jag vet att den är vår. O sen vill jag välja tapeter nu, mitt tålamod är slut.
Måste fan flytta ifrån denna hemska lägenhet och detta jävla ställe, pallar inte med Åkers bor längre.
Han som skulle komma och besikta dörrar och tapeter har inte hört av sig han heller, fan har alla gått under jorden??
Eller vill de inte ta itu med mig, för att jag är så jävla besvärlig??
Jag hatar att vänta på svar, jag vill veta nu innan jag får ett jävla utbrott!!
Men jag har iallfall pakat en kartong nu med små prytlar, ska bara rensa en gång till så jag vet vad som ska ner i källaren på det nya stället. Sen är det bara att fortsätta packa, slänga, sälja eller ge bort skiten till bättre behövande.
Det ska iallfall bli skönt att mamma köper mitt köksbord, Kats soffbord och hon får mitt, då försvinner den skiten iallfall.
Så behöver vi inte oroa oss för det senare. Vilket känns skönt=)=)

Kat har dragit iväg för att träffa V, hon ska vara tillbaka senast om 2 timmar, vi måste fortsätta städa lite och packa.
Någongång nu i veckan ska vi dra till hennes lägenhet och börja röja där också. Vi måste typ ligga före i planeringarna.
Vi är sånna som gillar att dra ut på saker omedvetet, det bara blir så på något konstigt vänster..hm!
Sitter här och känner pulsen ökar av ilska och irratation över att vi flyger runt i luften och allt är så luddigt.
Jag skakar i hela kroppen, skulle fan vilja bråka med någon och slåss som aldrig förr.

Imorgon ska jag till C och ha terapi, men vet fan inte om jag orkar ha det, men det finns inte direkt någon val.
Jag är fortfarande sur på henne för att hon sa att DBT gruppen slutar till sommaren, jag blev så jävla ledsen och besviken...hur fan ska jag klara mig utan gruppen?? Den hjälper mig mer än terapin!!
Jag vill bara skrika och dampa ur totalt. Sån jävla oro i hela kroppen samt början till ångest eller om det är panik.
Jag vill inte ha osäkerhet i min tillvaro, jag fungerar inte då..jag måste ha struktur på min vardag, annars fuckar jag ur totalt och hittar ett och annat kryphål. Typiskt mig..

aja, ska fan ta och ladda upp lite bilder på bdb istället...

Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner