Skönhet inuti

Nu har vi käkat en underbar pizza med beasås...!!

Vi har just gjort rent ansikterna och nu går vi runt med gröna ansiktsmasker som är svinkalla.
Men nu blir man iallfall ren och fräch..vilket känns helt jävla underbart. =))
Vi ska snart ta o dursha, måla naglar och noppa ögonbrynen..nice! Im so fucking happy!!=)=)

Vi har även byt sängkläder, så vi får lägga oss helt jävla frächa o rena i rena sängkläder, finns det någon mer underbart??
Jag tror inte det, jag myser och myser i rena sängkläder och kan inte sluta garva för det kommer impulser av pirrningar i hela kroppen. Jo, jag vet att jag är en konstig filur, men thats me!

Vi ska snart också käka gurka, morötter med dipp, som är helt jävla underbar, jag får fan kåtslag av den.
Självklart är det Kat som gjort dippen och hon är bäst med allt med kryddor och annat mumma!!<3

Kat har just blekt håret och har blivit blond igen och jag ska förmodligen färga mitt hår råsa...yehhh!!
Det kommer bli så jävla snyggt..jag funderar på att klippa mig också, men vet inte hur jag vill ha det och sen har jag inte tillräckligt med mod. Jag får fan panik när saxen kommer nära. men men...

Just nu går det jävla tävlingsprogramet Herren på Täppan...helt sjukt...de ska häfta fast flest frimärken på kroppen på minsta tid...helt jävla hysteriskt idiotiskt pogram...fast iof så om man vinner så får man 2000 kr. Men jag tror nog inte att jag skulle nog inte göra det iallfall...men men.,...människor är inte rikigt kloka.

Jag vill att det ska bli morgondag nu så att HSB kan ringa oss om lägenheten,.....åhh...vill flytta nu..



Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner