Sjöodjuret Hellie

Igår blekte jag mitt blåa hår, men det blev grönt så jag såg ut som ett jävla sjöodjur!!
Vi gick till Börsen och köpte avfärgning och blekmedel..
Så jag tog avfärgningen och det blev lite bättre, men är inte nöjd alls.
Ibörjan på nästa vecka ska jag bleka igen och då kommer jag förmodligen bli väldigt blond.
Det ska bli så skönt att bli blond igen, fast det kommer ta en evighet att vänja sig.
Men det kommer bli snyggt med råsa slingor i håret när det är riktigt blont..XD

Idag ska jag iväg till
DBT i E-tuna, har egentligen inte råd men kan inte vara borta fler gånger nu.
Jag vill ju inte bli utkickad från behandlingen, den har ju faktiskt gjort nytta.
Tjejerna i gruppen kommer nog garva åt mitt mintgröna hår...haha!!
Jag kan bjuda på det, så kanske jag förgyller deras dag med glädje!

Känner mig enormt stressad pga flytten, det är 2 veckor kvar och vi har knappt börja packa.
Vi måste hämta banankartonger från
ICA och köpa sopsäckar...
Det skulle vara enklare om någon med bil kunnde komma, så vi kunnde lassa in massor av lådor.
Sen låna en 100 kr av någon och köpa sopsäckar för de pengarna.
Men ingenting känns pep när det snöar och är svinkallt ute..blir så jävla deppad!

Jag vill supa skallen av mig och dansa röven av mig till härlig musik.
Men här kan vi ju inte supa mera, eftersom att vi lär få så jävla stora problem då.
Gå på krogen har vi inga pengar alls till.
Så det blir väl att sitta nykter på lördag och titta på melodifestivalen...hmm!!
Känns inte direkt upplyftande..
aja, det finns inget att göra åt saken, än att klaga..


Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner