Shopoholic

jag håller på att bli fullständigt galen på mig själv.
Nu har jag shoppat som aldrig förr, det kommer bränas som helvete i plånboken.
Men det kan vara värt det iallfall eftersom att det är bara viktminsknings produkter.
Jag ska fan gå ner i vikt nu och det är med basta..om jag inte går ner nu i vikt av alla dessa tabletter och nutrilett grejer så vet jag inte vad jag ska ta mig till.
Jag har typ köpt tabletter som ska ta bort allting som tex; sockersug, aptit och annat bajs.
Sen får jag ta och ladda ner något tråkigt träningsfilm på datorn.
Typ den där jävla kärringen som skriker och gapar med ett brett leende och nedvärderar de som inte är i form.
Jag kommer skrika och gapa på henne och mordhota den stackars kärringen..
Men om jag tappar i vikt så är det väl bara ett plus att få bli arg och avreagera sig.
Hoppas iallfall att detta kommer hjälpa mig att gå ner 20 kg minst, så kanske jag blir nöjd.
Skulle inte tro det, men jag får se vart jag kommer med detta.
Paketen kommer på onsdag eller torsdag, sen är det bara en lång jävla väntan och kämpandes innan jag märker något resultat...jag som hatar att vänta på saker, jag vill att allt ska gå fort och smidigt utan någon kraft ansträning.
Jag har börjat förstå att jag måste jobba för att gå ner i vikt, jag kan inte sitta och klaga och sen inte göra något åt saken.
Jag vill inte gå ner i vikt på ett destruktivt sätt längre, jag vill kämpa och svettas blod.

Är ensam hemma och planerar min framtid lite, vilket inte är lätt eftersom att jag ändrar på mig hela tiden beroende på humör. Jag älskar att vara hemma själv och bara njuta av allting, få lite privattid.
När Emil drog imorse så deppade jag ett tag över att inte ha någon att snacka med, men det gick fort över.
Städade hela lägenheten, så nu ser den ganska hyfsad ut iallfall.
Jenny kommer senare ikväll och ska leka med mig tills torsdag, det ska verkligen bli skit roligt.
Jag hoppas att vi kommer ner till västerviken och solar och badar..kanske dricker bers eller något.
Men jag tror inte att det kommer bli av, imorgon ska det visst regna igen..blää!
Emil glömde ge mig tvättnyckel, så jag kan inte tvätta imorgon som jag skulle..
Det behövs verkligen tvättas, halva lägenheten består av smutsiga kläder.
Så han får väl sätta upp en ny tid när han kommer hem, så jag slipper gå näck..
Är totalt jävla rastlös just nu och det kliar i fingrarna att shoppa mera..
men jag får verkligen inte göra det, jag kommer få enorma bamseräkningar då...vilket jag inte har råd med.
emil kommer också förmodligen komma med en dumförklaring..
Jo, jag vet att jag inte är jordens mest smartaste männsika, ingen behöver klargöra det för mig.
O ja, jag vet att jag är väldigt impulsiv och kan inte nöja mig med lite, utan jag måste ha mkt på en gång.
Jag hade tänkt att jag skulle köpa allt detta när jag fått pengar och kolla hur mkt jag kommer att ha kvar..
men nej, det är ju enda tills fredag..det går inte att vänta så länge, fast jag vet att jag borde.
Så nu får jag ta smällen och gråta och förbanna mig själv och min idioti.

The open wound she hides
She just keeps it bundled up
And never lets it show
She can't take much more of this
But she can't let it go
And that's ok, she don't want the world

All the things she says
While he's just lying there
Without someone to hear her cry
She slips off into a dream
About a place to hide
And that's ok, she don't want the world

This love she feels
Everything she's ever known
Or ever thought was real
Seems like it's been thrown away
Now how's she gonna live
It's ok, she don't want the world

Those words he never spoke
Haunt her life, the memories
Of all the times before
She tried to show him love
While he would only ask for more
But it's ok, she don't want the world

Softly in her sleep
Pictures of the life she's longing
For slowly appear
She's seen them all before
But somehow never quite this clear
She just smiles, she don't want the world

This love she feels
Everything she's ever known
Or ever thought was real
Seems like it's been thrown away
Now how's she gonna live
It's ok, she don't want the world

A brand new morning shines
As she wakes up alone again
This time to face the day
She swears there's time to make it
As she simply walks away
And it's ok, she don't want the world

(3 doors down)

Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner