Sagan utan lyckligt slut

Sitter här nu vid datorn, smärtan är olidlig.
Jag däckade igår efter att jag gråtit i typ 3 timmar och sen tog jag några seroquel..
Så jag somna ganska fort när de gjort sin verkan.

Vaknade för nån timme sen pga att det plinga på dörren, det var en man som ville byta ut vattenkranen.
Så nu kan vi iallfall installera diskmaskinen, men det lär ta en evighet till.

Kat kom aldrig hem igår, hon sov hos sin far....
På ett sätt så blev jag besviken på att hon inte kom hem och lämna mig här helt ensam.
Men hon mår inte bra själv, så då blev det som vanligt..jag är vuxen och ska ju klara mig själv.
Fan, har tvättstuga idag kl:12.00, men kommer aldrig orka gå ner dit och tvätta, iallfall inte själv.

Jag har vart ute och letat efter Celine nu när jag vakna, men hon finns ingenstans..
Detta håller på att förstöra allting, hela min vardag har rasat.
Mera hela mitt liv, nu är jag svin rädd för att Mirakel ska dra också..men jag blir arg på honom om han ens kommer
i närheten av fönster eller balkongdörren. Jag tror inte han skulle rymma, men det trode jag inte att Celine skulle heller.

Funderar på att ställa mig i durchen, men jag vet fan inte om jag orkar.
Har ont i hela jävla kroppen och är så in i helvetes trött.
Jag känner också att det inte finns någon mening med att bli ren och lukta gott, Celine kommer inte tillbaka iallfall.
Kan inte förstå hur hon bara kunde dra!
Saknar min bebis så enormt mkt, vill knappt gå in i mitt rum.
Det känns som att hon är där inne eller borde vara där inne på min säng.
Men varje gång jag kollar så är hon inte där, ingen som mjauar hela tiden och vill mysa..
Ingen som man kan jävlas med och skratta tillsammans med.
Igår när jag skulle sova, det var så tomt..jag ropa efter Celine som en idiot.
Hon brukar komma och ligga på min mage och kurra varje natt..
Det var bara Mirakel som ville ha uppmärksamhet och mysa bort sin oro..
Han vill veta varje minut att jag är här och inte har övergivit honom, han mjauar och hänger i mina fötter hela tiden.
Men han får göra det, jag tar hand om min bebiskille om han så önskar det..
Han märker ju att jag inte mår bra och är ledsen, då vill han visa sin kärlek till mig.
Om han skulle försvinna, så skulle jag nog ta mitt liv omedelbart. Han är mitt allt.
Nu ska jag ta och röa några cigg, sen ska jag gå och lägga mig och sova bort dagen..
Vad spelar det för roll om jag sover...??
Jag kommer aldrig få se min flicka mera och all min energi är slut.
.


Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner