Räven överraskar grisen

Idag blir det att fira Kats mor ordentligt med gottigott!XD
Det ska bli så jävla skönt att få komma bort ett tag från detta Nuthouse.

Igår mådde jag pyton, jag vet inte riktigt vad som hände. Tror att jag släppte kontrollen över mig själv lite.
Jag fick vrål ångest och hade inte lust till någonting alls. Skrev dagbok och gick o la mig i sängen och grät.
Men det tog inte länge fören jag var uppe igen och pratade ut lite med Kat om vad som händer med mig.
Det känns så jävla konstigt att man får ångest och gråter som fan och inte veta varför.
När jag hade pratat med Kat så var jag på suparhumör huxflux. Jävla borderline bergodalbana...
Så nu vet jag att jag absolut inte på något sätt få tappa kontrollen över mig själv, det får inte hända!!
ok, det var ju inte så farligt att börja gråta men jag vet aldrig vad som kan hända och jag tänker inte ta chansen.

Jag kanske får min tvättmaskin såld idag, det ringde en man nu på morgonen och var intresserad av den.
Hoppas han ringer upp snart igen och han kan komma och köpa skiten idag, innan vi åker in till Strängnäs.
1000kr, det kommer sitta fint i fickan, när allt jag äger är 1,40 kr.
Jag fattar inte vart alla pengarna tar vägen, det måste vara ett monster som käkar upp allt eller gömmer...
Det monstret måste jag hitta och ta ordentligt snack med.XD
Det är nu 11 dagar tills jag får pengar igen, så jag hoppas att vi kommer ha lite mer över denna gång.
Längtar tills vi flyttar då har vi bara 1 hyra och 1 el att betala, vi tjännar nästan in 3000kr på det...
O de pengarna kan man ju ha roligare för, än att betala en hyra till en lägenhet man inte äns bor i...

Om vi åker hem ikväll så blir det att supa med öl..hmm..
Vi ska bygga ett fort av banankartonger och slå upp ett "tält"inuti fortet.
Fortet kommer byggas i mitt vardagsrum!XD
Sen ska jag bleka slingor i mitt hår och färga dem sedan råsa...jag kanske ska locka mitt hår också..
Någonting härligt och trevligt blir det iallfall..

Den där jävla bruden som mordhotar oss på tradera, hon har visst hotat andra användare också..
Hon mordhotar mig och Kat, det kan jag tåla..men att hon mordhotar våra djur, där går gränsen.
Det ända hon gör är att kopierar allt Kat skriver till henne, fast omvänt.
Men hon är visst polisanmäld och det kommer vi också att göra snart.
Sen är hon avstängd från tradera, men enligt henne har hon avslutat sitt konto. hehe!!
Jag förstår mig inte på den bruden..men antagligen är hon är en ensam brud utan vänner.
Hon mår säkert dåligt och måste därför hävda sig hela tiden och agera ut på människor.
Hon använder hela tiden mina vänner hit o dit..kan hon inte stå för något själv??
Aja, små människor i förstort kaxigt skal av smärta..
Sara, sök hjälp, för din egen skull och andras!!

Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner