Önskningar som blev besvikelse

Fatta aldrig att det var såhär mkt ansvar med en valp..jag kan aldrig slappna av helt..
vilket resulterar till att jag sover väldigt dåligt..och aldrig kan göra någonting själv.
Ni visar han sitt riktiga jag..han är VÄLDIGT busig och gör mkt dumheter..
men det tillhör ju valpstadiet..även att han biter och tuggar på allting.
Om jag tänker efter så är ju barn lika dana..ska smaka på allting...allting ska in i munnen.

Om vi hittar Celine kommer hon förmodligen inte överleva.
Hon kommer inte få behålla någon näring själv..vi vet att hon med 99% är på smällen.
Så hon kommer dö antingen av näringsbrist eller under förlossningen.
Men jag vill hitta henne vid liv och att hon ska överleva..
Men om hon ska dö så vill jag att hon ska dö i tryggheten här hemma...
jag vill att hon ska dö i min famn..så att jag kan säja hejdå till henne.
Sen kommer jag begrava henne nere vid vattnet..det är så enormt fint där..
hon förtjännar en vacker och fridfull plats att vila på.
Det gör så ont att jag vet att hon inte kommer klara det..jag blöder inombords.
Hela min värld har typ rasat samma...jag vill ha min lilla prinsessa kvar i mitt liv.
Men om jag tänker efter så vet jag att det bästa för henne är att få somna in.
Hon har aldrig mått bra ocg förtjännar att slippa lida för sina psykiska menn-
Jag har gjort mitt bästa som mamma..

CELINE DU KOMMER ALLTID FINNAS I MINA TANKAR, DRÖMAR OCH I MITT HJÄRTA!<3<3<3
I LOVE Y PRINCESS!


Det gör så ont inombords..
Jag måste lägga alla energi på Chaspian..men jag kan inte det..
Jag tänker hela tiden på Celine..
Jag har knappt energi att vara vaken längre..jag vill sova bort mitt liv..
men jag kan inte..vilket jag är lite glad över..för annars skulle jag bara sova och bli allt mer deppad.
Så skulle jag väl hamna på dårhus igen..vilket skulle vara ganska skönt för tillfället.

Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner