Nu har jag fått nog!!!

Nu jävlar är jag på krigsstigen, nu ska det anmälas.
Jag ska anmäla min läkare, hon har absolut ingenting på psyk att göra...
Jag är så in i helvetes trött på att bli dåligt behandlad inom psykiatrin, jag orkar inte mer nu.
Inga av de läkare som jag har haft är bra!
Antingen så ger hon mig medicin nu eller så tar jag mitt jävla liv..detta funkar inte.
Jag har redan mailat patient nämden och PO, så beroende på vad de svarar så ska jag ringa polisen.

Nu har jag försökt att överleva över en veckas tid och jag känner att jag inte klarar detta längre, speciellt inte ensam.
Jag hör röster hela tiden och ser saker, jag vill inte hamna på psyk igen och torteras med deras usla vård.
Tänker inte få soc på mig igen, de ska hålla sig borta..så långt borta de kan komma.
Tänker inte hamna på familjehem eller behandlingshem igen..no way!
Men jag behöver fan hjälp nu, jag klarar inte av en enda dag till..
Ska jag behöva ta mitt liv eller försöka för att människor ska fatta??
Tydligen är det de enda sättet för att få hjälp i dagens samhälle..
Jag har fått höra allt för många gånger att jag borde prata istället för att agera på mig själv...hahaha!!
Nu när jag har försökt med det under en period, hur mkt hjälp har jag fått?? ingenting!
Måste jag stå och skrika mig gul och blå..nej, det ska fan inte behövas.
Jag förstår dessa tjejer som har hoppat framför tåget..
De har försökt genom att prata men ingen lyssnar och allt för lång tid...
Det är fan klart man hoppar då, ingen bryr sig iallafall och lyssnar på det man säger.
Vart fan är hjälpen som man utlovars? den finns inte!
Svenska psykvården är rent ut sagt ett stort jävla skämt!!
Men visst är det de som behövs för att jag ska få lite hjälp, så agerar jag ut..det är jag duktig på!
Jag tänker inte försöka med några jävla färdigheter från DBT:n nu, de funkar iallfall inte när det har gått så här långt.
Jag har fått nog och då tänker jag göra på mitt viss, det enda sättet som verkligen funkar.
Jag tycker att jag har försökt prata med Carina om hur jag mår, jag tycker att jag har gett signaler till andra..
men de har vart helt meningslösa försök till att få hjälp.
Nu går jag min egna väg och stänger in mig i min bubbla utan människor!

Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner