Nu får det fan ta och vara nog!!!

Fan, ta och spärra in dessa idioter som mordbränner hela jävla Sverige.
Inatt var det visst 4 bränder i matbutiker, någon hade lagt bomber bland chipsen. Hur fan kan man äns hitta på något sånt jävla stört.
Sen statt branden.....fan finns inga jävla ord hur arg jag är på människor och hur mkt hat jag bär på.
Vaddå, vi har inget att göra...ja, jag vet...vi tänder på hotell och mataffärer och blir kändisar....fan tänk era jävla idioter...fan ta en pizza och coca cola på en pizzeria istället och gå hem o lägg er. Men jag hoppas av hela mitt hjärta att ni åker fast och blir inspärrade resten av ert jävla meningslösa liv. Fuck you!!!

Sen så han den jävla idioten Anders Eklund, fan vilket jävla vider, fan...våldtagit en flicka för ungefär 10 år sen. Ditt jävla satans as. Det borde fan finnas dödsstraff här i sverige, du skulle fan få plågas långsamt till din död. VAd fan får du ut av att plåga små flickor eller oskyldiga människor huvudtaget???
Jag hoppas fan att du blir mördad av internerna på fängelset, för det du gjorde på lilla Engla...du kommer aldrig bli förlåten av någon...Fuck off!!


Jag är så jävla less på allting som händer just nu, jag undrar bara VARFÖR???


aja, idag ska jag åka till mamma och tillbringa några dagar med dem.


Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner