Nu eller aldrig

Kat ligger i sängen o sover sött, jag vill sova men kan inte. Mår skit illa, fast jag inte har mer att spy upp.
Detta festande blev inte alls jag som jag ville, men hur ofta blirdet de..på en skala.
Sitter med uppspärrade ögon och vet inte vart jag ska ta vägen. Så fort jag blundar är det karusell i mitt huvud, fan pallar inte detta så länge till. Behöver fan sova på min kudde, men frysser så in i helvete och de känns som jag aldrig kommer må bättre. Varför ska jag alltid ta i för hårt. Nu eller aldrig, fast jag vet att tusen chanser till kommer att bli. Helt jävla sjukt tankesätt som jag befinner mig i.

Förhoppningsvis så mår jag bättre imorgon, men vet fan inte hur jag ska härda ut nattens demoner och heeeelvete. Är så jävla less på att alllt bara blir ffel.

Aja, det snurrar i huvudeet, måste försöka att gå å sova nu innan jag deckar här framför datorn, men om jag känner mig rätt så måste jag minst upp o spy absolut ingenting tussen tals gånger.

God night everybody!!!


Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner