NEJ, TILL DISKMEDEL!

Idag blir det att ha dötrist på gruppen i eskilstuna, jag som bara vill vara ute i det helvetes varma vädret.
Men jag har inte så mkt val, än att försöka sitta inne och lyssna, så gott jag kan.

Jag vet inte riktigt vad som händer med mig, det känns som att jag svävar iväg hela tiden.
Kan inte fockusera på någonting alls..
Vilket börjar kännas väldigt irreterande i det långa loppet.

Jag höll på att få en panik attack igår hos Carina, hon ville att jag skulle göra en
andningsövning och ligga på golvet, och sånt tycker jag är väldigt obehagligt.
så jag sätter mig upp fort som fan, och måste hålla i mig för att inte svimma eller
få ett riktigt anfall framför henne.
Inte för att jag tror att det hade gjort något, men jag är ju en liten fegis.'
Men hon såg iallfall att det var på G, så jag slapp göra mer sånna övningar.
Nästa gång måste jag ta mig igenom det igen...
Får se hur jag kommer klara det nästa gång..
Andledningen till att jag måste göra sånna övningar är för att jag ska kunna handtera
mina förbannade panikattacker, som ofta utspelar sig under nätter i en högre form.
Så jag får bita i det sura äpplet och försöka göra övningarna.

Nu ska jag ta och käka frukost och sen ta mig i kragen och verkligen
försöka diska upp hälften av disken, orkar fan inte ta allt.
Den andra delen av disken har Kat lovat att ta under den tiden då jag är på möte.
Vi måste försöka att få tag i han som kommer och installerar diskmaskinen.
Håller på att bli galen av att diska förhand..inte för att det är jobbigt.
Jag tål inte diskmedel får röda kliande prickar över hela händerna.
Vilket är svin jobbigt då man måste tänka och komma ihåg att inte slänga iväg glasen eller
tallrikarna i impuls för att man vill klia på händerna.

BTW... jag fyller 21 om exakt 5 dagar..yey! då kommer det förhoppningsvis bli lite party.
Eller så har vi inga pengar och får sitta hemma och gråta över vårt usla handtering av
pengar. Men nu i maj när vi får pengar så ska vi ge allt till Kats far, så får han potionera ut
de pengarna på fyra veckor, så att vi alltid har pengar.
Vilket kommer kännas enormt skönt...

Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner