Någonting händer inom mig

Jag vet inte hur jag ska förklara, det känns som att någonting konstigt händer inom mig.
Allting snurrar och det känns som att jag sitter i en dimma och tittar ut på mig själv och andra.
Det gör ont inombords och allting som jag gör blir fel. Jag känner mig elak och vill hämnas.
Men för vad?

Jag tror att allting handlar om att det har blivit för många förändringar i mitt liv den senaste tiden.
Förändringar är någonting som jag har svårt att acceptera. När det blir för många, så blir det kaos.
Jag försöker tränga undan det mörka och försöker istället att hitta ljus i tillvaron.
Jag kanske mår såhär för att jag vägrar acceptera alla förändringar.

Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner