Min princessa kom tillbaka!

Celine är hemma igen, vilket känns helt jävla underbart..
Min lilla princessa har kommit hem och är mysigare än vanligt.
Men hon kom inte hem ensam, hon är på smällen..så nu i veckan blir det att åka till vet för undersökning.
Hoppas att allting blir bra att hon kan anpassa sig här hemma med de andra katterna.
Men vi funderar på att sälja henne vidare eller låta henne somna in. (om det är mer fel på henne än psykiskt.)
Vi ska låta det gå några dagar nu, så får vi se hur allting går.
Emil pallar inte ha henne här hemma om hon gör aöverallt annat än i lådan..
Hon hade ju problem med att gå på låda förut och hon lär ha svårare nu när hon vart ute i 3 månader.
Om det problemet uppstår så ska jag försöka sälja henne till någon snäll människa som bor på landet.
Jag tror att hon trivs bättre ute, där hon kan klättra i träd och bara leva livet.
Men jag kommer inte sälja henne fören hon har fått ungar och de är 12 v.
Jag hoppas att hon inte är på smällen, jag tror inte att hon skulle bli någon bra mamma.
Det har ju sinna förklaringar, nu när man känt henne i 1 år och vet hennes problem.
Nu ska jag ta och mysa med mina kissebebisar!<3<3


Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner