Magnum brownie in my heart!

Nej, nu försvann våren igen och det är svinkallt ute...!!
Jag blir så jävla less och arg på det jävla vädret här i Sverige.

Igår käkade vi de nya
magnum glassarna som finns ute, den med brownie var helt jävla kåtslag gott.
Vi satt ute i solen på balkongen och käkade glassen och myste, helt jävla underbart!
Men idag blir det igen glass eller sitta ute på balkongen, idag blir det som vanligt sitta och tråka i soffan framför
TV:n.
Jag är så jävla trött på att göra samma saker hela tiden..
Vi struntar att åka in till
HSB idag pga att vi inte har några pengar till buss, så vi drar in på onsdag när pengarna
har rullat in...
Vi räknade ut igår att vi måste spendera 2 jävla helger till i Åker innan vi flyttar...åhh..
Fan, pallar inte vara kvar här i äns 2 timmar till...
Idag ska jag iallfall ringa till
tele2 och vattenfall och säga upp mig.
Sen ska jag nog ringa till
adressändrig också...hatar verkligen att snacka i tele.
Men det måste göras om jag inte vill sitta och betala för skiten fast jag inte använder det.
Och de pengarna kan man ju ha mkt roligare för.

Jag och Kat har bestämmt oss för att börja plugga på komvux tillsammans, nu till hösten.
Då har har vi varandra att luta oss emot, så slipper vi vara ensamna och må skit.
Sen ska vi läsa matte B och Kat ska få hjälpa mig skit mkt, för jag är verkligen
IQ befriad när det gäller matte. Jag kommer nog dampa låss riktigt ordentligt tusen gånger..
Men jag har inte direkt något val om jag vill få klar min jävla gymnasiumkomitens.
Just nu har vi plannerat ämnen för ungefär 1 år.
Sen får vi se vad syon säger när vi ska snacka med henne, jag tror iallfall att jag kommer
klara av skolan betydligt bättre med Kat vid min sida.
Så jag ska nog ta och ringa min handläggare (vår) på
FK och berätta om planerna.
Jag tror iallfall att hon kommer gilla det och tycka att det är skit bra..

Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner