Lycka?

Idag blir det att dra till komvux och planera studier till hösten.
Vilket jag hoppas på kommer att gå bra med topp betyg..
Nu kan ju iallfall Kat hjälpa mig med det jag har svårt med, tex: engelska och matte.
Så jag får hoppas att Kat får tenta av A kurserna, så vi kan börja med B ihop.

Idag har jag en dejt..Peter heter han!
Vi ska ut på krogen ikväll, det är rockabilly på ot.
Jag hoppas att det blir en lyckad dag, så kanske jag har ett förhållande imorgon=)
Vilket jag hoppas på!
Jag hoppas att han kommer tycka om mig när han ser mig i verkligheten..tänker mest
på mitt utseende.
Det känns mer som han kommer bli het på Kat..
Men det är väl bara kajko tankar som vanligt. Jag dömer för fort!


Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner