lost in this world

När ska jag någonsin lära mig att tänka före jag handlar?
Men sanningen är ju den att det är så jävla enormt tråkigt att tänka före man leker.

Jag är helt jävla paj i hela kroppen, efter en fyllevalborg med bad och skratt.

Jag mår verkligen inte ok, har hjärtklappning pga something...
Sen känner jag mig enormt nervös, eller nej, inte nervös utan jag svävar runt bara.
Tror det kan handla om att Carina åkte till London igår och kommer hem på tisdag.
Men vaddå, jag måste ju kunna ta kontakt om det händer någe.
Visst hon sa att jag kunnde ringa henne, men fan heler att jag vill störa på semester.

Fan, vad jag är hungrig har typ inte ätit någe från 7 igår kväll..
jag vill inte äta, men vet att jag bör..men jag vill inte bli äcklad av mig själv mera.
Fast den känslan lär ju fan aldrig försvinna...

Så vad är dagens känsla i alla kaos?
Skulle nog säga ledsenhet.
Jag skulle bara vilja sitta i ett hörn röka en cigg och bara gråta och skrika som fan.
Skulle fan behöva få utlopp av mina ruttna överdrivna känslor någon gång.

Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner