LLFU

Igår åkte vi och lämna tillbaka Chaspian..
Det känns enormt hemskt och tomt utan honom.
Men jag vet att jag gjorde det rätta, så nu hoppas jag bara att han kommer till en ny familj,
som kan ge honom det han behöver för att må bra och kunna utvecklas.
Jag ska få reda på vart han kommer och hur familjen är o.s.v.
Visst, det kommer bli tufft, men jag älskar honom så otroligt..jag vill veta om allting som händer honom.
Saknar min lilla prins så otroligt mkt, jag vill ha honom här..och förstöra allting i lägenheten..
Bita sönder kläder, möbler och mina händer..visst, det var enormt irreterande..men jag kan se nu att jag tyckte om det iallfall. Det är ju alltid så att man ser det positiva i saker när man inte har det kvar längre.
Mirakel stormtrivs iallfall att vara ensam kisse igen och få all uppmärksamhet.
Han går runt och ser bara helt lycklig ut och mjauar hela tiden samtidigt som han kurrar.
Jag har iallfall fått tillbaka min kisseMirakel igen..han kan vara sig själv nu.
Vilket är enormt skönt och härligt..Thats make me happy!

Jag vet inte riktigt vad som händer ikväll..det är ju ingen fotboll som vi kan supa till.
Så det blir väl maraton på Simsons eller Family guy..med massa sprit och fylla.
Eller nej, jag ska inte bli full bara påverkad..jag dricker inte så jättemkt längre om man gämför med förr.
Så det blir väl några groggar av olika saliga blandningar..men det ska iallfall bli gott med lite alkohol i blodet.
Jag ska iallfall försöka övertala Emil att vi ska spela Game of life ikväll och ha några roliga supa regler till spelet.
Så att det blir lite roligt och någonon slags utmaning mellan oss..I love it!

Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner