Liina 2 år..happybirthday sis

GRATTIS LIINA PÅ DIN FINA 2 ÅRSDAG!
I LOVE Y SIS!


Idag ska jag och Kat åka in till E-tuna och köpa lite saker..
Sen ska vi hem till mamma och fira Liina och självklart ska de fira mig med.
Men det ska bli så jävla kul att träffa liina igen, det var en evighet sen..
Kan inte fatta att det redan har gått 2 år sen hon föddes...det känns som att det var här om dagen.
De små liven växer så fort och blir snabbt små personer med knäppa personligheter=)

Imorgon så åker jag och hämtar hem Chaspian=)<3<3
Äntligen får jag ta hem min lilla pojke, det ska bli helt jävla underbart!
Men det kommer vara mkt jobb de närmaste veckorna med honom..förtroende och sånt.
Det ska nog gå bra tror jag..

Jag köpte nyss biljetter till p&l den 22-27 juni!!
Så nu ska vi äntligen åka på festival, det ska bli så jävla kul..
Min riktiga första festival någonsin...har väntat halva mitt liv på denna stund!
Supa, festa, dansa, umgås, knulla och självklart sova om man kan det vill säga=/
Jag längtar så enomt mkt att bara få komma bort och leva fan ett par dagar..
inte behöva bry sig om direkt någonting..som vett och ettiket...
Visst det kanske inte är så smart att börja slåss, då lär man ju bli utkickad..
och det vill jag absolut inte..jag får väl försöka hålla i Kat händer och ben istället.
Det är större chans att hon blir utkickad..

Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner