Kill me

Fan, vad jag är fly förbannad, vill bara skrika och slåss.
Jag pallar inte mer nu av mitt jävla satans ego till hjärna...vaddå svartsjuk?? vad är det???
jag kan snart inte hålla tillbaka utbrottet, kommer snart kasta sönder allt jag äger och har.
Varför ska jag bli så arg för andras lycka?...helt enkelt svartsjuka som bubblar upp till ytan.
Är så jävla less på mig själv så att jag kan spy i en evighet..jag vill bara gråta. Skulle verkligen behöva det.
Få ut alla känslor och spänningar i kroppen, men istället blir jag arg..hatar sekundära känslor=(=(

klockan är snart 17.30, och Kat har inte kommit hem än...pfft..jo, det var ju verkligen två timmar du var borta...

jävla tids pessimist jag är...jävla satans jubel idiot!!!!!

Hur kommer det sig att ALLA andra har vänner, förutom jag???
Kanske för att alla hatar mig för jag är inte värd att älska eller gilla för den delen....Är så less!!
Å, jag vill verkligen inte till terapin imorgon, tycker det är helt jävla onödigt. Vill va hemma och packa eller sova istället.
men men...allt går ju endå att pipan...

Jag ska aldrig mer ha förväntningar på någonting för jag blir ALLTID besviken på ett eller annat sätt...helt meningslöst.

Jävla Celine hon går runt o kåtylar som en idiot...fan pallar inte höra på henne hela tiden...
Mirakel river ner hela köket för att han tycker det är så jävla kul att jävlas, när jag är arg...
Rakel som går runt och piper hela tiden och kan inte låta bli att försöka bita sönder allting i sovrummet....
Kan ni inte bara vara snälla i någon timme??? SNÄLLA!!!!

Känner mig helt deprimerad och inte lust till någonting, allt känns så meningslöst!
Vaddå känns?? ALLT är meningslöst!!!
Får fan ett riktigt jävla dampattack snart och river fan hela lägenhetsslingan..

Fuck the life and this fucking world...


Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner