Kan inte sova

Oroande och smärtsama tankar invarderar min hjärna. Jag kan inte sova.
Det känns som att jag vandrar i ett hemskt ångestvakum utan något slut.
Jag kan inte förstå varför dem alltid ska komma när jag behöver min sömn som mest.
Just nu känns allting bara skit och jag kan inte se något ljus i mörkret. Jag är rädd.
Det känns som att jag står vid sidan av en tornado. I tornadon virvlar alla tankar, känslor och demoner.
Vid min sida står dem som vill vara med mig. De slutar aldrig att skrika om att allting hänger på mig. Demonerna skrattar och alla tankar och känslor slår emot mig om och om igen. Jag skriker och ber om ett slut. Demonerna skrattar och jag faller ner till marken orkeslös. Personerna som står vid min sida dem ler åt mig.
De går sin väg, tills jag inte kan se dem mer. Jag lägger mig ner på marken och skriker av smärta, men ingen kan höra mig, jag är helt ensam.
Demonerna skrattar och tar tag i mig och lyfter upp mig. Dem kastar in mig i tornadon och låter mig plågas.

Detta kan låta helt sjukt i era öron, men det är så jag känner mig.
Jag kan inte riktigt beskriva hur det känns, för smärtan går inte att uttrycka i ord eller bild.
Jag försöker så gott jag kan, men det är svårt.

Jag ska ta en cigg och sen försöka sova igen.
Jag kände att jag behövde skriva av mig lite.

Godnatt!


Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner