Its burning

Godmorgon gottfolk, jag vaknade nu imorse och såg på alla löp på tidningar här på nätet att Hotell statt i E-tuna brinner, det står i lågor. Fy, fan va hemskt. Så jag undrar nu vart fan bussen stannar när man åker till E-tuna från Strängnäs med buss.
Hoppas att det inte blir några direkta krångel. men man kan egentligen inte förvänta sig någonting annat än kaos efter en sån här olycka.

Sitter här och önskar att Carina kunnde bli sjuk, så jag skulle kunna somna om i min sköna varma säng.
Jag ska nämligen till DBT terapi nu vid 8:30, fy fan vad jag är trött och helt sliten. Sen är det ju inte bättre av att jag glömt att göra läxan, eller det kanske är mer rent ut av lathet. Men de ska iallfall bli skönt att få snacka ut lite om alla problem. Inte för att jag kommer göra det direkt, jag blir så tystlåten. för att jag tror oftast att allt jag säger kommer få mig ut kastad ur DBT.
Så nu har det nästan blivit en vana att hålla käften, så gott det går. O det mina vänner är absolut ingenting som är lätt.

Idag blir det att åka till Balanze och få guidning om hur allt funkar med träning och kostnader. Fy, fan vad trist.
Sen får vi en gratis träning efteråt, men om det är styrketräning på maskiner, hoppar jag nog över. Det är så jävla tråkigt.
Jag vill träna på sånna lektioner...typ hoppa runt o gör si och så. Det är iallfall lite roligt till en början, innan man tröttnar på den skiten med. Men faktum är ju att jag måste träna för att få en fin kropp att inte skämas över till sommaren.

måste gå o ta min medicin nu, så att jag klarar av att ta mig någonstans.


Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner