Inki Pinki

jaha, nu har vi packat våra kläder iallfall de som är rena=)=)
Nu ska vi bara packa lite annat plojs...

Nu har Kats besök kommit hit iallfall, fast nästan 30 min försent.
så jag måste sitta här och uggla helt ensamt och tråka..medans min CP kåta katt ylar och skriker som en idiot.
Fan, orkar inte höra på detta mera..jag kommer fan strypa henne snart eller ta en kökskniv och skära ut stämbanden.

Just nu känner jag verkligen att jag skulle behöva snacka med C, fast jag orkar eller har aldrig direkt lust att ta bussen
in till vårdcentralen. Jag känner att jag skulle vilja...ehh..jag tänker inte ens skriva ut det, eftersom att de är så jävla fånigt.
men men..hoppas att jag kan gå till henne nästa vecka, skulle verkligen behöva.
Får nöja mig med gruppen denna vecka och hoppas på att vi får ledigt på skärtorsdagen, då är vi nämligen mitt
uppe i flytten. Jag kommer iallfall ta ledigt då...men men...det är ett tag dit.

Jag vill ha pengar och betala alla pengar till kriditor och sen köpa nutrilett igen och sen gå ut på krogen och dricka vad jag vill, utan att direkt behöva räkna alla ören man äger..jag är så less!!
Men det kommer väl inte bli så denna månad heller, vi ska betala nästan all summa på kreditor och köpa
nutrilett ready to drink igen...det blir iallfall inte så farligt dyrt. Men det ska vi börja med sen när vi har flyttat.

Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner