Idag ska det pluggas!

Godmorgon bloggen!

Jag är fortfarande sjuk, men det känns som att det börjar ge med sig nu.:)
Idag ska jag försöka plugga ifatt alla ämnen, jag riskerar annars att få IG i kurserna eller bli avstängd.
Jag har inte orkat ta itu med skolan, har bara tappat orken. Men det måste bli gjort.

Jag fick en ny tid igår till Carina, det var väldigt snällt eftersom att vi kom överens om att jag inte skulle få en ny tid om jag blir sjuk. Men hon tycker att ett bra avslut är viktigt, så jag får försöka ta in det och gå på mötet.
Jag har aldrig gillat avslut och har alltid struntat i att gå på dem, men jag måste lära mig att hantera dem.


Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner