I cant belive it

Nu har vi flyttat in i vår lägenhet och bott här i 16 dagar..vi stormtrivs.
Vi har haft ett enda stort party dessa dagar med fullt ös.
Det har vart påsk och vi hade äggpickning...jag vann..yey!

Jag håller därimot på att bli galen på grannarna i huset mittimot,
det är en familj med två pojkar som har rummet mot vårt vardagsrum,
de kan aldrig sluta stirra på oss när vi sitter i soffan.
Jag är fan ingen jävla apa på zoo, som behöver publik.
Sen att de tar kort på oss gör saken inte mkt bättre.
Jag vill ha en jävla hagelbössa och skjuta rakt genom fönstret så att de kanske lär sig
att inte stirra på grannarna..jag kräver att ha lite privatliv.

Jag är skit hungrig..vi har ingen mat och kan inte äta frukost..så jag kommer vara skit grinig hela dagen.
Imorgon får vi pengar och kanske kan åka och handla.


Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner