GottochBlandat

Jaha, då sitter man här som på nålar.
Min valp ska nämligen födas idag, fan vad jag längtar!
Min lilla pojke Chaspian..Mummy loves you!!<3<3

Jag vill ha pengar så jag kan supa skallen av mig, men pengarna tog slut i onsdags.
Jävla satans räkningar, men vi får skylla oss själva som handlar på kreditor.
Så jävla dumt och idiotiskt.
Så nu sitter vi här med knappt pengar eller mat...
Djuren har iallfall mat och sånt som behövs, de ska inte få straffas för våra idiotier.

I onsdags var vi hos
HSB och valde ett grått parkettgolv till köket.
Sen fick vi gå och kolla på lägenheten, den var inte alls som vi hade trott.
Rummen såg helt annorlunda ut samt så var badrummet så jävla mini.
Tapetseraren var där och höll på att måla fönsterkarmar..han var väldigt trevlig prick.
Så nästa fredag kommer alla tapeter vara uppe.
YEY
Så förhoppningsvis så kommer köksgolvet vara lagt tills vi flyttar in,
annars skulle de komma och fixa när vi bott ett litet tag.
Jag tror iallfall att vi kommer trivas där, vi kommer börja ett nytt kapitel.
Det är bara 11 dagar kvar tills vi kan dra ifrån detta ödemark...jävla CP-Åker.

Jag har höjt dosen på mitrazipinen, så jag känner att det har gjort en stor inverkan på mitt humör.
Det är ju värsta mirakelmedicinen...
YEY!!

På tisdag ska vi förmodligen åka in till Strängnäs och hämta ut våra nya legg.
Åhh, jävlar båda våra kort blev bra!! Det är ju en på en miljon att det skulle hända.
PLÖTSLIGT HÄNDER DET!!!

Det är fredag idag och vi kan inte dricka fast jag suktar som fan efter det, har värsta
ABC.
Jag vill bara sätta mig ner i ett hörn och gråta, gråta och skrika.
Jag måste få göra något roligt snart innan jag stupar i mitt inre krig.
Vill ut på
OT, supa tequila och dansa röven av mig till någon sugig musik.
Inte äns vädret är fint idag så man kan sitta på balkongen och fläckta sig i solen.
Det ser nästan ut som det ska börja snöa igen eller regna.
Jag skjuter mig om det börjar snöa igen, pallar inte!!
Vill ha sommar nu, vill sitta nere vid stranden och dricka öl, grilla kött och bada..
Helt jävla underbart!!!


Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner