God morgon vinter Sverige.

Nu är jag uppe igen och vandrar runt efter natten små futtiga timmar av sömn. Men roligt hade vi iallfall, innan vi blev allt för jävla fulla. =) Då har jag nu firat avslut med mina Kärringar!=)=)
Bosse sa till en gång igår att sänka musiken och det gjorde vi, o se på fan vi har inte fått några klagomål, Haykitler på att ge ut lappar!=) Det funkade visst!

Vi kom just på att vi budat på grejer på tradera på fyllan och priset drog iväg väldigt mkt. =/ Hur fan ska vi ha råd att betala för våra dumheter?! jaja, det är bara svälja skiten och betala den 18....fuck that!!

Fan, vad jag längtar tills vi är något sådär och orkar börja packa lite, tiden flyger iväg snabbare än vi hinner tänka. Hoppas att HSB ringer idag och berättar något positivt om lägenheten. Just det ett positivt besked har vi iallfall, vi kommer stå o måste betala 3 hyror. Så försäkringskassan betalar våra lägenheter i Åker, så är Kats farfar så gulligt att han lånar ut pengar till oss till den 3:e hyran, så betalar vi tillbaka till hösten. Det är endå skönt att det bara är en månad som det blir 3 hyror, för sen flyttar vi och behöver inte bry oss mer om lägenheterna hhär i Åker.

Ska nu ta o vandra ut i köket och ta något smarrigt o käka på.


Just det, ett stort GRATTIS till min lillebror Kevin som fyller 9 år idag....love y!

Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner