Ge mig värme och grönska

C. är hemma idag pga av vab.
så det känns väldigt skönt att inte behöva åka iväg någonstans idag, så då kan vi fokusera på att packa lite.
Jag vill få ordning på min tillvaro nu så att jag kan sluta vara så orolig och stressad inombords..


jag och Kat pratade ut om gårdagen så nu har vi löst det mesta..
Å, gullungen kom hem med förlåtpresent..3 st helt underbara vackra vinglas..I love y girl!<3
Nu känner jag mig inte lika jävla misstänkt mot henne...jag har visst förstorat upp och antagit vissa saker..
Det hade nog vart smartast att fråga henne om de sakerna tidigare, istället för att lägga ner onödig energi på det...

Celine går runt och kåtylar här hemma så att jag håller på att fuckar ur totalt...hon kan inte äns vara tyst 1 sekund.
Det smartaste skulle nog va att ta hit Castro och para henne med honom, men vi är inte riktigt beräda på att få
misseungar just nu..det går inte att ha det samtidigt som vi ska flytta och hålla på att greja...hon får vänta snällt till hösten.

Jag hoppas att HSB ringer nu på morgonen vid 9.00 och berättar läget för oss...så vi kan börja spinna på planer..
Sen han som ska komma o besikta min lägenhet..iallafall dörrar och vägar, han borde ju också höra av sig idag..
Men jag hoppas att vi får lite positiva besked idag iallfall, det skulle va så skönt!

Fan, vad det har snöat under gårdagens kväll och natten, det är minst 3 dm snö och svinkallt.
När ska våren börja komma, så man kan få sol och värme? Höra fåglarna kvittra, se lite grönska??
Jag hoppas att det inte dröjer allt för länge, vill inte vänta mera nu.

Just det, lägenheten som var drömlägenheten, tur att vi inte tog den..
Det visade sig vara en kille som hade tagit livet av sig där genom att hänga sig...jävla tur!!
Om det hade kommit fram när vi flyttat hade jag dragit så långt bort jag bara kunnde..
Vill inte bo i en självmordslägenhet, full av misär och sorg..
Jävligt bra att vi valde den på Regemtentsgatan 45 istället!! Jag suckar med en lättnad!! puhh!

Jävla kissekasse, hon kan fan inte sluta skrika...hon bara går runt och skriker så att man blir helt fuckt up!!

Nu ska jag ta och käka något och ta en cigg, sen vänta på att HSB ska ringa.



Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner