Fuck me..fuck you

Har fan ingenting att göra, håller på att bli helt knäpp i bollen och yr i mössan. Känner mig helt sjuk, har ont i halsen och hostar som ett as, samt fryser...men förhoppningsvis är det bara bakissjukan. Klockan är snart 12.00 och Kat sussar kudden fortfarande, hon måste ju va helt slut både psykiskt och fysiskt.. Fan, vad jag önskar att jag också kunde få ro att sova ruset av mig..men tyvärr funkar jag inte så. Det kommer väl bli så att när Kat vaknar så kommer jag däcka totalt...men jag har inte tid att sova.. Vi måste börja planera lite för flytten och inskaffa banankartonger från ICA...fy, fan vad trist!!! Solen lyser utanför och fåglarna kvittrar..men allt jag gör är att sitta här inne och vara arg på mig själv... Jag vill ha sommar, sol och bad...bara softa!! Jag hoppas att det blir så att vi åker på festival i sommar, Kat vill åka på någon festival i Göteborg...låter trevligt, men jag vill också åka på Hultsfred och Augusti buller...men men ...får se hur långt våra fjuttiga pengar räcker... Funderar på att skaffa ett sommarjobb och tjäna in lite extra slantar..men då kommer jag förmodligen inte få ta ledigt för att åka till festivaler...hmm...jag hoppar nog över att jobba isånnafall..jag vill ha en rolig sommar och slippa ha några direkta plikter och att ha ett stort ansvar... Vi får nog gå o gnälla över vår dåliga ekonomi ett bra tag till.. Det vi skulle kunna göra är att ringa försörjningsstöd och förklara vår situation och få några extra slantar....men ingen av oss vågar ringa SOC, jag vet att det är fegt och fjantigt...men jag är den jag är..o..ja, jag har STORA problem med människor när jag inte mår bra..det har även Kat.. Funderar på att gå och bädda ner mig i sängen och försöka sova någon timme eller så.. men det blir väl som alltid, att jag inte kan komma till ro..så jag kommer bara komma på massa meningslösa saker att göra hela tiden..jävla hets!! Aja, ha en trevlig dag...för det ska jag ha i min fantasivärld och drömma söt om något underbart...

Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner