framtiden

Dra åt helvete..

Hur ska jag förklara detta på ett vettigt sätt?
Jo, jag bor hos Emil nu..det känns väldigt bra, förutom att jag vill ha tillbaka min lägenhet.
Men jag vet att det aldrig kommer att funka på det viset.
Jag måste vänja mig med det nya nu och försöka se det positiva i livet nu.
Det kommer inte bli lätt jag vet det..men jag tror att detta kommer vara en vänd pungt i mitt liv.
Nu när jag inte bor med Kat längre, så kan jag börja växa i mig själv, lugna ner mig och börja må lite bättre igen.
Förhoppningsvis så får jag en ny läkare snart i E-tuna och kan kanske få bättre mediciner.
På fredag börjar min ADHD eller ADD utredning, så när det är klar så kanske jag kan få någon medicin..
som kan hjälpa till lite. Jag längtar så enormt mkt.

Vaknade upp med ångest..vet inte riktigt varför.
Kan kanske vara för att jag drömmer samma jävla mardröm igen.
Jag vill att den ska sluta vara i min närvaro..
Men som jag har sett så finns det ett mönster..jag drömer den oftast när allting är osäkert.
Imorgon ska jag iallfall till Carina, det ska bli skönt.
Jag hoppas att Chaspian klarar av att vara hemma i 45 min själv.

Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner