Förlåt mig tusse!

Jag har nu tagit ett av de svåraste besluten i mitt liv.
Jag bett Vera att ta tillbaka Chaspian och sälja honom vidare..
Kan inte ta hand om en liten valp nu, jag är inte mogen för det..
Kan inte ge honom det han behöver, jag har inte den psykiska orken..
Har verkligen försökt att göra det bästa av situtaionen men jag har ingen energi kvar att ge honom.
Detta beslut är nog det bästa för honom..att få komma till en bra familj.
Jag vill inte förstöra honom, jag älskar honom för mkt.
Det tynger mig enormt hårt att behöva skiljas ifrån honom..
Chaspian är min lilla prins..och jag vet att jag verkligen är en usel morsa..
Jag har fått det förklarat för mig ett antal gånger..
Hoppas bara inte att Vera blir arg på mig..för jag är redan så jävla enormt arg, ledsen och besviken på mig själv.

Nu är det viktigt att jag får fixa allt runt omkring mig och sen försöka klättra upp ur mörkret igen..
och börja om på en ny kula och försöka få ett värdigt liv.
Det kommer att ta ett bra tag, men jag måste lägga energi på detta just nu.
Det gör så jävla ont i mig, men jag ser inget annat alternativ nu..när jag valt att leva.
Vet inte hur allting ska gå till..men på något sätt bör det lösa sig..

Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner