Fire,snow and happiness

Igår skrev vi under kontraktet på lägenheten och valde tapeter till alla rummen.
Det kommer bli så helt underbart med våra tapeter, tur så hade de lite andra färger att välja mellan. =)
Jag längtar tills vi flyttar in, det kommer bli så in i helvetes underbart och skönt.
Vi får inreda vårt alldeles egna dollhouse. XD
Bara bestämma vart allt ska vara och mysa och gossa i allt nytt. =)
Vi kommer bada badkar första dagen med bubbelskum, dofter, levande ljus, musik
och varsit glas med jordgubbsvin=)
Är helt jävla lyrisk, det är inte så många dagar kvar nu, max 15 dagar!!=)=)

Vi packade ner ganska mkt saker igår i Kats lägenhet, så idag blir det att hämta kartonger på ICA
och fortsätta packa. Så kanske vi kan börja städa i helgen eller början på nästa vecka..!=)=)
Sen blir det att börja med min kaos lägenhet och fundera på vart vi ska börja i all smuts..humm!
Vi måste också ringa skatteverket och göra flyttanmälan, ringa tele2 och säga upp mitt bredband,
ringa vattenfall och säga upp min el, ringa tele2 och flytta Kats bredband till lägenheten..
sen måste vi ringa adressändring.
Fan, det är mer saker än packa och städa när man flyttar.
Jag visste inte ens om hälften av dem, men tur att Kats mor infomerade oss!=)

Om en och en halv vecka föds min Chaspian (valp) och jag ska välja ut honom, samt häsa på=)=)
I slutet på maj kommer jag att åka och hämta hem honom.
Helt jävla underbart!<3

Det snöar som fan ute, när ska våren komma??
Jag tycker att det är på tiden att den kommer snart..
Pallar inte flytta i yrväder, med kyla och rusk!
Vill ha värme och grönska, så vi kan inviga vår första morgon med att äta frukost
i solen på balkongen.
Men jag tror inte att det kommer bli så, men jag hoppas och håller lilltån iallfall.


Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner