Den eviga tröttheten

Jag förstår verkligen inte vad som händer med mig längre, jag är trött hela tiden.

Jag försökte nyss städa lägenheten som ser så äcklig och vidrig ut..men jag orkade bara plocka i 10 min, jag trodde ärligt talat att jag skulle svimma av trötthet. Det är något allvarligt fel med mig. Jag kan sova hur mkt som helst men är alltid trött. Jag tycker det är märkligt eftersom att jag äter concerta som ska ge mig energi att orka med dagarna, men från att jag höjde min dos så är jag trött hela tiden, jag orkar inte göra ett skit. Det känns som att jag aldrig sover eller att det är mitt i natten hela tiden och mina ögon svider och min kropp vill bara sova.

Jag har inte uppdaterat på hela helgen pga att jag inte har någonting att skriva eftersom att jag prencip inte gör någonting annat än att spela WOW.

Jag tänkte fråga er, vad vill ni läsa om? Finns det något ni undrar över?

Snälla, ge mig tips på vad jag ska skriva om..jag har total idee torka!

 

Jag hoppas ni alla hade en riktigt bra alla hjärtansdag..

 

 


Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Nova

Hoppas du får en bra dag!

2010-03-17 @ 11:37:55
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/
Postat av: Tvillingarna

vi brukar oxå vara sådär himla trötta men oftast under vintern...

2010-03-17 @ 11:39:14
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner