Allting är över

Jaha, nu har KBT teamet och soc försvunnit ur mitt liv...yesss!!
Så nu står jag på egna fötter om man inte räknar med FK....

Så jag och Kat ska supa järnet ikväll och fira att jag har blivit en fri människa igen efter ca 12 år.
Det blir en 70 s var och nio små flaskor jäger var samt jordgubbsvin, muummma!!
Fan, vad det ska bli nice, vi kommer få så mkt idiotiska komentarer av grannarna, men det skiter jag totalt i, de får väl ringa hyresvärden dåra och klaga. Jag drar iallfall ifrån min lägenhet om en halv månad till vår vackra 3:a.
O det var evigheter sen vi hade fest här så de ska bara hålla käften och se glada ut eftersom att de inte är bjudna, men måste stå i centrum ändå. vi har iallfall vart duktiga flickor och lämnat lappar i alla brevinkast, så vad ska de klaga på??


hejhå, nu ska jag gå o svulla med Kat i badrummet och hoppas att våra zumomagar snart ska bli normalstorlek igen efter en helt underbar måltid gjord av MIN sambo KAT!!! She rulez!!


Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner