Tankar och funderingar

Jag har sovit som en prinsessa inatt, Mirakel har legat vid mig och myst. Det finns inget bättre sömnmedel än mys med min bebis. Han har börjat känna sig allt mer trygg nu hos mamma, det känns skönt. Jag längtar väldigt mkt tills jag kan flytta in i lägenheten och möblera lägenheten snyggt. Just nu kan man inte ens vara där, det ligger tusentals rakblad och verktyg överallt. Hoppas att dem blir klara tills tisdag och STÄDAR efter sig. Jag har ingen dammsugare och kan inte få upp allt damm och annat smuts som dem har orsakat i hela lägenheten.

Imorgon ska jag iväg till service center nere på stan och prata med en syo från komvux. Jag måste snacka med henne för att jag vill plugga distans via NTI. Jag måste ha speciella problem med att plugga i grupp för att äns få börja på NTI. Helt sjukt, jag har läst via NTI i nästan 2 år nu under tiden jag bodde i Strängnäs. Här i Eskilstuna har dem andra krav, jag vet inte hur mina studier kommer gå om jag får avslag att läsa på distans. Antagligen kommer mina studier skita sig helt och jag kommer aldrig få något slutbetyg från gymnasiet. Får se hur allting blir, jag får väl helt enkelt vänta tills imorgon och får då veta hur min framtid kommer se ut.

Vad ska ni hitta på idag?



Shit, vad smal jag var på detta kort. År;2008!


Kommentarer
Postat av: MyzaaN

oh ja det förstrå jag ..& har man flyttat vill man lixom bo in sig ...prova var alla saker ska stå osv ;d

får hoppas de är klara till tisdag då



idag ska jg bara ta det lungt :D kram

2010-06-06 @ 15:22:59
URL: http://myzaans.se

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner