Sura tankar

Idag har det var ett ansträngande dag. Sprungit i tvättstugan, handlat och mamma har vart här. vi har ätit god sallad med baguett och spelat kort.

Imorgon kommer förmodligen Jenny och jag åka ner till stan. Jag ska iallfall köpa fotohörn, så att jag har någonting att göra i min ensamhet på midsommar. Kul, det är midsommar och jag kommer sitta den dagen och göra schrappbooking album. Alla andra grillar och lever livet. börjar bli trött på att inte få någon bra midsommar nu, jag kan inte minnas en enda som har vart roligt och haft minnen som man vill minnas.

angel,ängel,söt


Kommentarer
Postat av: MATILDA

vad roligt du gillade bikinin :D

2010-06-22 @ 23:35:47
URL: http://lbm.blogg.se/

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner