Någon förföljer mig hela tiden.

Natten till idag var verkligen ett rent helvete. Någon började leka med Mirakel, studsbollen började helt plötsligt att stutsa och det finns ingen chans att Mirakel hade kunnat stutsa den själv. Det hände massor med andra läskiga saker också, både jag och Jenny var livrädda. tillslut bad jag dem som höll på att lägga av och om dem inte kunde acceptera det, så kunde dem försvinna härifrån. Det blev lugnt i lägenheten nästan på en gång.

Idag har jag och Jenny tvättstuga. Jag känner verkligen inte för att tvätta, men jag behöver tvätta och jag har redan skjutit upp tvättstugan en hel dag för att jag missade tiden igår när vi var och köpte TV. Mamma skulle visst komma förbi en stund idag också, med något papper till Jenny som FK har skickat. Hoppas att FK inte har planerat något elakt mot Jenny för att hon ska börja sommarjobba om några dagar.

Vem är det som förföljer mig?

ful,arg,rädd


Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner