Möte med syo

Idag ska jag iväg till Service center och prata med syo. Jag hoppas att det går bra, jag är ganska orolig för att jag inte ska få börja på NTI. Jag tror nog att det ska gå bra om jag lägger fram mina kort rätt. Innan jag ska till syo så ska jag kasta in ett papper till FK.

Jag har bytt färg på bloggen, det kanske ni redan har sett. Jag upptäckte förut att det är enklare att lägga in bilder på bloggen utan att det blir fult. Rosa blogg med en vit bakgrund på bilden går inte ihop. Fler ändringar i bloggen kommer senare.

Nu måste jag ta en cigg och springa in i durchen så att jag hinner med bussen.

ful, rolig, gamal.
shit, vilken gammal bild på mig och Robin.


Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

heej tjejen!

hur är allt med dej?



kramkram

2010-06-08 @ 10:05:56
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner