Min lägenhet

Igår hämtade jag nycklarna till min lägenhet, jag fick även välja golv och tapeter. Jag och Jenny gick på kvällen till lägenheten för att mäta fönster. vi upptäckte att saker var trasiga och kyl var så äckligt smuttsig. Men annars så ser det bra ut. golvläggarna har lagt alla golven, dem lägger mitt sovrumsgolv i dag och sen imorgon så slipar dem mitt vardagsrumsgolv. Här kommer lite bilder på hur det ser ut nu, innan det är helt klart.

kläder, hängare
Kapprum
korridor, lång
Lång hall som leder till varje rum.
kakel, vackert, rosa
Badrum
trött, säng, gosigt
Sovrum.
mat, vackert, glad
Köket
TV, fint
Vardagsrum.
roligt, skönt, sommar, musik
Balkongen.


Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner