Min bror har livlig fantasi

Tisdag är det idag och jag hoppas på att renoveringen blir klar i eftermiddag. Men jag tror nog att det är klart imorgon, jag får helt enkelt vänta och se.

Igår hade vi det riktigt trevligt här hemma. Robin, jag, mamma och Jenny spelade kort och drack några drinkar. det var riktigt mysigt och gott med drinkar. Jag har inte druckit alkohol på ett halvår. Jag är grymt stolt över mig själv att jag har kommit bort från alkis varningen. Jag har insett att det går att ha roligt utan att behöva hinka sprit varje dag och varje vaken minut. Det blev mkt skratt och sjuka skämt igår, Robin började med sin fina berättelse på norrlänska, som handlar om hur livet var när han var liten. Allt var upp och ner och ut och in. Om man lyssnar på honom så kan man inte sluta garva åt hans livliga fantasi. Min bror skulle passa bra som komiker, hans jobb karriär ser lysande ut. Kock med komiker skämt, kan det bli mkt bättre?

Tänkte lägga upp lite bilder på Mirakel, men bilderna suger eftersom att Mirakel är den svåraste katt att ta bilder på. Han ska mysa med kameran eller så går han iväg precis när blixten kommer.

Katt, mysig, busig, fin, söt, vacker, roligKatt, vacker, mysig, busig, söt, rolig, tjock, underbar

 

Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner