Måndag morgon!

Igår var mamma och Emelie över en sväng hem till mig. Vi fikade,spelade kort och snackade. Det var riktigt trevligt, men ganska påfrestande eftersom att Emelie är krävande. Hon är högljud,bankar i saker och har en förmåga att göra illa andra när hon busar.

Idag så ska jag, Sofia, Jenny och Wilma åka till Röda korset och köpa min TV. Jag hoppas bara att dem har en superbillig TV;bänk också. Annars blir det att ställa TV;n på golvet och då blir det ganska svårt att se någonting på TV;n. Just nu lånar jag mammas miniTV och en ranglig stol. TV;n som jag ska köpa är större och väger mer, om jag ställde TV;n på stolen, så skulle den gå i tusen bitar direkt. Egentligen har jag inte råd att köpa en bänk, men jag måste nog göra det. Jag fick ju inte med alla mina möbler när jag flyttade ifrån Emil, han behöll ju massor av saker. Jag hade en bra TV bänk som stod hemma hos hans föräldrar, men jag upptäckte att jag inte fick med den. Detta betyder att jag måste lägga ut massor med pengar extra för att få mina grejer tillbaka, fast "nyköpta".

Har ni också problem med att komma in på blogg.se? Jag får upp blå text med vit bakgrud, där jag kan trycka på att se kommentarer och sånt. Det ser helt skumt ut. Jag får logga in och logga ut typ 6 gånger, sen får jag upp hur bloggen ser ut som det ska. Tänkte bara fråga om någon annan känner igen detta problem eller om det bara är min störda dator som jävlas med mig?

knäpp,syster,jobbig,rolig


Kommentarer
Postat av: MyzaaN

precis så kännde jag också :D

och ja lixom precis skulle också vilja ha mer pengar ;) kram

2010-06-21 @ 13:46:14
URL: http://myzaans.se
Postat av: ica

Hej Hellie! Tänkte bara säga att jag ska flytta nu i sommar och har tv-bord och grejer att sälja för en billig peng. Har även en tv =) Och lite annat smått o gott. Du har min mail =)

/Erica

2010-06-21 @ 15:41:37
URL: http://ica82.blogspot.com
Postat av: M A L I N H E

SVAR. tack så mycket! =)

2010-06-21 @ 19:52:15
URL: http://malinhee.blogg.se/

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner